startup

Yoffix

Terminplanung mit Online-Planung der Anwesenheit im Büro/zu Hause, Analysen zur Optimierung der Büroausgaben, die Transparenz Ihrer Mitarbeiter und Tools zur Unterstützung Ihrer Remote-Mitarbeiter.
  • Personalwesen
  • Startup-Phase
  • SaaS
  • B2B
  • 2019
  • 11-50 Mitarbeiter
  • Existiert
  • Berlin, DE
  • yoffix.com
  • HybridOffice21 GmbH
  • Berlin

Über das Produkt

Von Remote zu Hybrid. Vereinfacht.

Verwalten Sie Ihr hybrides Team und Büro einfach und effektiv für Produktivität, Zusammenarbeit und Erfolg.

Yoffix is led by an experienced team of talented, creative, and passionate people driven by innovation, who believe in the NewWork changes that are coming ahead.

During the Covid-19 pandemic, we saw a massive need for companies to understand how to tackle office attendance and remote work effectively. This is why our platform is developed to help plan and implement these changes, ensuring a smooth and quick transition.

In a post-Covid world, remote work is here to stay. We believe that those who plan ahead will be better equipped for long-term success when hybrid offices become a reality. Processes need to be installed – and we can help with that.”

We believe it doesn't matter "where work happens" – but how "we can work better together" does.

Management

Nikolay Grachev Geschäftsführer
since 2021

Nachrichten über Yoffix

FYI: English edition available

Hello my friend, have you been stranded on the German edition of Startbase? At least your browser tells us, that you do not speak German - so maybe you would like to switch to the English edition instead?

Go to English edition

FYI: Deutsche Edition verfügbar

Hallo mein Freund, du befindest dich auf der Englischen Edition der Startbase und laut deinem Browser sprichst du eigentlich auch Deutsch. Magst du die Sprache wechseln?

Deutsche Edition öffnen